Úgy látszik nem csak autókat és sört lehet fedetlen női bájjal eladni. Hanem a reanimáció lépései is könnyebben rögzülnek, ha fehérneműben vonagló kislányok szemléltetik. Legalább is erre épít a Super Sexy CPR kampánya.

 

A Fornight Lingerie fehérneműben utazó vállalata készítette a meglepő videókat, amik gyorsan felkerültek a youtue-ra is. Az újraélesztés mellett a Heimlich manőver mozdulatait sajátíthatjuk el. Nagy kérdés persze, hogy a szinte csupasz női testek mennyire vonják el a figyelmet a lényegről. Az mindenesetre biztos, hogy sokkal élvezetesebb ebben a formában okulni, mintha egy hatvan éves, esztéká-keretes szemüvegű, az életbe belesavanyodott mentőorvos dörmögné pacal áztatott bajsza alatt, hogy „keressük meg a két mellbimbót összekötő képzeletbeli vonal felezőpontját” miközben egy agyon erőszakolt bábút taperol.

A videóban bemutatott (USA-ban használatos) technika annyiban tér el az európai protokolltól, hogy a ER-ben látottakkal szemben nálunk még mindig nem szokás lesmárolni az utcán összeesett, vadidegen bajbajutottat. Higiénikusabb (már amennyire lehet) és sokkal effektívebb a szájból orrba módszer. Persze így nem szuperszexy és nehezebb lenne eladni egy egész sorozatot, még ha súlyos gerincproblémákat prediszponálóan nagy mellű jányok futkároznak benne (lásd: Baywatch sorozat).

Kíváncsian várjuk véleményeiteket, hogy szerinetek hatásosabb így oktatni a laikusokat, vagy ez is csak egy mocskos marketing trükk a fehérnemű eladási statisztikák javítása céljából?